Ananász parfé




Nagyon rumlisra sikerült a hetem, pénteken délután Pesten voltam fotóstanfolyamon (igen, végre elmentem, természetesen kiderült, hogy rengeteget kell még tanulnom, és egy jobb fényképezőgép sem ártana, de nem vagyok reménytelen eset), szombaton hajnalban pedig indultam a kreatív írás tanfolyamra (sajnos, ez volt az utolsó alkalom, de lesz folytatás, az biztos!). Viszont valami gyors nasira mégis szükség volt, a melegre való tekintettel gyorsan eldőlt, hogy parféban fogok utazni, de ezen belül nem igazán volt ötletem. Aztán, ahogy lenni szokott, megpillantottam az ananász parfé receptjét Zamat és illatnál, ezzel a kérdés eldőlt. Én helyből dupla adagot készítettem, ami jó ötlet volt, mert gyorsan fogy..




Ananász parfé


Hozzávalók:
- 3 dl tejszín
- 1 tubus sűrített tej
- porcukor ízlés szerint (én nem spóroltam vele...)
- 1 cs vaníliás cukor
- 1 nagy doboz konzerv ananász
Elkészítés:

Nem túl bonyolult az elkészítése, tényleg csak pár percet kell rászánnunk az életünkből.


Az ananászt kis kockákra vágjuk, a felét a sűrített tejjel botmixerrel pürésítjük.


A tejszínhabot a cukrokkal kemény habbá verjük, belekeverjük az ananászos masszát, majd óvatosan a többi ananászt (muszáj kóstolni, már ekkor lecsekkolható, hogy ez bizony finom!).


És ennyi. Fogunk egy püspökkenyér formát, folpackkal kibéleljük, beleöntjük a masszát, a tetejét is befedjük folpackkal, egy éjszakára mehet a mélyhűtőbe. Másnap reggel szeleteljük és  tejszínhabbal, csokiöntettel, vagy bármivel, ami tetszik nekünk, kidekoráljuk, és lassan elfogyasztjuk az édes finomságot. 


Egyszerű, mégis különleges, és mennyeien finom!




Jó étvágyat!


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs