A 3 legjobb tévés főzőműsor

tévé előtt ülő lány


A szombat nálam már jó régen a gasztronómia napja a héten, igyekszem úgy alakítani a programjaimat, hogy ne kelljen sehová sem mennem, nyugodtan nézhessen kedvenc főzőműsoraimat. Reggel elsprintelek tornázni egyet (kettleball, nem kispálya, alig élek a végére, de nem baj!), majd bekapcsolom a tévét és miközben teszek-veszek-sütök-főzök-blogot írok-filmet nézek-kutyával játszom elmerülök Kulináriában. Stahl Judittal és Laci bácsival indítottam anno a főzőműsorok sorát, mindig változtak a kedvencek, a mai állapot szerint ők a befutók nálam, kíváncsian várom, hogy nálatok kik kerülnek fel a képzeletbeli dobogóra!


3. Ízes élet Mautner Zsófival


ízes élet


Ahogy mondani szoktam, főzni Stahl Judittól tanultam meg, de az ízeket Zsófinak köszönhetem. Annak idején a Chili&Vanília volt az első gasztroblog, amelyet rendszeresen olvastam, és túlzás nélkül mondom, ennek köszönhetően teljesen új dimenziók nyíltak meg előttem. Megismertem egy csomó új fűszert, megtanultam bátran kísérletezni az ízekkel, a különlegességeket keresni. Mautner Zsófi mára méltán lett a magyar gasztroélet kiemelkedő alakja, nagyon örültem, amikor elindult a tévében az Ízes élet, rengeteg ötletet merítek belőle, Zsófi kedves egyéniségének köszönhetően hamar megjön a néző kedve a receptek kipróbálásához. 


2. Gasztroangyal


gasztroangyal


Borbás Marcsi személyisége nem nagyon jön be nekem, de a műsort ennek ellenére nagyon szeretem. Vidéki lányként (tatabányai vagyok) nagyon fontosnak tartom, hogy minél többször jelenjen meg a médiában az a filozófia, hogy nemcsak a fővárosban lehet minőségi életet élni. A falvakban, kisvárosokban, nagyobb településeken nagyon sok értékes ember él, aki nem teszi kirakatba az életét, csak csendben teszi a dolgát, minőségi alkotásokat hoz létre, legyen az egy szőlő, egy kerámia, bőrdíszmű stb. A műsort igazából az emberközpontúsága miatt szeretem, na és a jó értelemben vett falusi receptekért, amelyekből nem keveset tartalmaz a műsorvezető szakácskönyve


1. Street Kitchen


street kitchen


Őszintén mondom, nem követtem Fürdős Zé és Dóra tévés karrierjét, teljesen véletlenül kapcsoltam rá az egyik adásra, és azonnal ott ragadtam, annyira megtetszett ez a fiatalos, pörgős stílus. Egyszerű, gyorsan elkészíthető ételek készülnek általában a Street Kitchen-ben, de mindig van bennünk egy csavar, amitől mégis különlegesek lesznek. A műsorvezetőkről süt, hogy imádják, amit csinálnak, a gasztronómia az életük, hitelesek, rokonszenvesek, nekem most ők a legnagyobb kedvenceim!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs