Görögdinnye fetasajttal

20150718_120517[1]


Nem tudom, hogy az ország más részeiben mi a helyzet (gondolom hasonló), Tatabányán szaharai hőség uralkodik, a levegő meg sem mozdul, ventilátor, ágyon heverészés, szunyókálás, olvasgatás (természetesen szigorúan csak az után, hogy meghaltam reggel tornán). Meg sem fordult a buksimban, hogy bekapcsoljam a sütőt, viszont az Intersparban gyönyörű görögdinnyére tettem szert, amit egyedül úgysem tudtam volna elpusztítani, így mégiscsak ki kellett találnom egy minimál tervet az eltüntetésére. Szerencsére eszembe jutott, hogy láttam egy egyszerű, de nagyszerű receptet Zsófinál, gyorsan előkerítettem, nagy örömmel láttam, hogy minden hozzávaló adott hozzá itthon, és már álltam is neki a pár perc alatt elkészíthető ebédnek. Ennyi még ebben a hőségben is belefér, nincs benne semmi különös, cserében nagyon finom!


 Görögdinnye fetasajttal


20150718_120517[1]


Hozzávalók:


- 1 nagy szelet görögdinnye


- 10 dkg fetasajt


- 30 dkg paradicsom (2 db nagy vagy 4 db kisebb)


- 1 db lila hagyma


- 1 csokor menta


- só


- kevés olívaolaj


Elkészítés:


Előkapunk egy nagyobb tálat, belekockázzuk a dinnyét, hozzáadjuk a kisebb darabokra vágott paradicsomot, a felkarikázott lilahagymát. Sózzuk, meglocsoljuk kevés olívaolajjal. 


Rátépkedjük a mentaleveleket, hozzákeverjük a felkockázott fetasajtot, és már habzsolhatjuk is ezt a könnyű nyári ebédet. Vigyázat, függőséget okoz!


20150718_120517[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs