Krémes áfonyafagyi étcsokival és vodkával

20150712_142000[1]


Nem gyenge az ízpárosítás, ugye? Nekem is azonnal felcsillant a szemem, amikor megláttam a Vidék íze c. újságban ezt a receptet,  főleg azért, mert már elég régen hányódott a mélyhűtőben egy fél zacskó mirelit áfonya, nem is lehetett volna nemesebb célra felhasználni, igaz? Nem is késlekedtem sokáig, már álltam is neki a finomságnak, és alig vártam, hogy végre megkóstolhassam. Nos, nem csalódtam, mennyei lett az íze ennek a gyorsan és egyszerűen összeállítható, mégis különleges fagyinak! 


Krémes áfonyafagyi étcsokival és vodkával


20150712_142000[1]Hozzávalók:


- 2 tubus sűrített tej


- 3 dl habtejszín


- 20 dkg áfonya (részemről mirelit)


- pici citromlé


- 5 dkg (nyírfa) cukor


- 10 dkg étcsoki


- 4 ek vodka


Elkészítés:


Egy kisebb tálba tesszük az áfonyát a (nyírfa)cukorral és alacsony lángon felfőzzük, majd kihűtjük.


Egy nagyobb tálba tesszük a sűrített tejet, a tejszínt, a kihűlt áfonyát és elektromos habverővel jól kihabosítjuk. Végül hozzákeverjük a vodkát, az apróra vágott csokit és a pici citromlevet. És meg is volnánk, már csak annyi a dolgunk, hogy folpackkal kibélelünk egy műanyag dobozt, beleöntjük a krémet, és egy éjszakára elküldjük szundizni a mélyhűtőbe. Másnap reggel gombócoljuk és habzsoljuk.  Idén eddig ez volt a legjobb fagyi, amit kóstoltam!


20150712_142000[1]Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs