Csokitorta sütés nélkül

 20150821_081551[1]


Az ünnep szent napját én bizony csúnyán végiglógtam gasztroszempontból (amúgy is, semmi különöset nem csináltam, olvastam, filmet néztem, blogot írtam, kutyával játszottam, még a tűzijátékot is végigaludtam). Egy tejbegrízre futotta tőlem, és sütit sem terveztem készíteni, azonban apukám keresztülhúzta a számításaimat, ugyanis aljas módon megosztott egy receptet az idővonalamon, én pedig azonnal belezúgtam a viharsebesen elkészíthető finomságba, úgyhogy álltam fel az asztaltól és már neki is kezdtem a tortának. Süti sem kellett, tényleg gyorsan elkészült, és még finom is volt (olyannyira, hogy sajnos nem készülhetett kép a teljes tortáról, mert mire lefotózhattam volna, már elpárolgott belőle egy szép darab.-)). 


Csokitorta sütés nélkül


20150821_081618[1]


Hozzávalók:


Tésztához:


- 16 dkg darált keksz


- 8 dkg darált dió


- 1 ek kakaópor


- 4 dkg olvasztott kókuszzsír (vaj)


- 12 dkg porcukor


- 1 ek rum


- 6 ek tej


Csokikrémhez:


- 40 dkg étcsoki


- 7 dl habtejszín


- 6 dkg (nyírfa) cukor


- 6 dkg kókuszzsír (vaj)


- 2 tk vaníliakivonat


Tetejére:


- 1 tortabevonó (vagy olvasztott étcsoki, kinek mi tetszik)


Elkészítés:


Egy 26 cm-es tortaforma alját kibéleljük sütőpapírral.


Egy nagy tálba tesszük a tészta hozzávalóit, nemes egyszerűséggel összegyúrjuk őket, majd belenyomkodjuk a tortaforma aljába.


A csokit 3 dl tejszínnel, a (nyírfa) cukorral, a kókuszzsírral (vajjal) és a vaníliakivonattal egy nagyobb edényben felmelegítjük, majd langyosra hűtjük.


A maradék 4 dl tejszínt kemény habbá verjük, majd óvatosan hozzákeverjük az olvasztott csokoládéhoz, rásimítjuk a tésztára. Emberes adag csokiság a végeredmény, ami mehet a hűtőbe legalább 2 órára (de inkább egy éjszakára), hogy jól megdermedjen. Ezután már csak annyi a dolgunk, hogy a tortabevonót vízgőz felett megolvasszuk, egyenletesen eloszlassuk a krémen, és már szeletelhetjük és habzsolhatjuk is a finomságot. 


20150821_081127[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs