Egészséges kivifagyi

20150816_093337[1]


Nem sokat ért a már régen beharangozott lehűlés, volt néhány jó óránk itt Tatabányán, de most megint ugyanolyan forróság van, mint korábban. Vagyis fagyiprojekt van még mindig. Ezúttal gyümölcsös finomságra vágytam, és lehetőleg olyanra, amely nem hizlal. Miután korábban rájöttem, hogy banánnal ugyanúgy lehet ízesíteni egy fagyit, mint cukorral, nem gondolkodtam sokat, amikor ráleltem a Nők Lapja Konyha Desszert különszámában arra a kivifagyi receptre, amelyben összesen két összetevő van: kivi és banán. Nem csalódtam, másodpercek alatt elkészült a nasiság és isteni finom lett!


Egészséges kivifagyi


20150816_093337[1]


Hozzávalók:


- 4 db banán


- 4 db kivi


Elkészítés:


Lehet indítani a stoppert, ilyen gyorsan nagyon ritkán lehet elkészíteni egy fagyit! A gyümölcsöket meghámozzuk, a banánt felkarikázzuk, a kivit felkockázzuk, mehetnek egy tálba, nekiesünk a botmixerrel és lepürésítjük őkelméket. És már meg is vagyunk, a krém mehet egy éjszakára a mélyhűtőbe, másnap gombócolás és irigykedés saját magunkra. Vigyázat, függőséget okoz!


20150816_093412[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs