Oreo kekszes fagyi

20150811_193208[1]


Nem igazán vagyok az a típus, akit lázba hoznak az éppen divatos gasztronómiai kedvencek (csak azt próbálom ki, ami érdekel), viszont már annyi szépet és jót (és persze érdekes recepteket) hallottam az oreo kekszről, hogy muszáj volt megtudnom, miért vannak oda érte olyan sokan. Mivel éppen szaharai hőség állapotában leledzünk, természetesen fagyiban gondolkodtam, szerencsére gyorsan rá is leltem egy egyszerűen elkészíthető változatra a Nosaltyn. Nem csalódtam, nagyon finom lett a végeredmény, ha eljő az ősz, majd "komolyabb" nasit is fogok készíteni ebből az alapanyagból, az biztos! 


Oreo kekszes fagyi


20150811_193111[1]


Hozzávalók:


- 5 dl habtejszín


- 2 tubus sűrített tej


- 25 dkg fehér csoki


- 8 db oreo keksz


Elkészítés:


A csokit vízgőz fölött megolvasztjuk, kicsit hagyjuk hűlni.


Egy nagyobb tálban összekeverjük a sűrített tejet és a felolvasztott csokit. Hozzáadjuk a tejszínt, kézi robotgépet ragadunk, és addig verjük, amíg tejföl sűrűségű nem lesz.


És már csak annyi a dolgunk, hogy az oreo kekszeket kis darabokra törjük, és belekeverjük a krémbe. Műanyag tálba öntjük, mehet a mélyhűtőbe egy éjszakára, másnap pedig vidám gombócoljuk és habzsoljuk.


20150811_193208[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs