Tiramisu fagylalt

20150826_175411[1]


Ami késik-nos, az soha sincs most. Amikor úgy döntöttem, hogy viharsebesen elkészítem azt a tiramisufagyit, amelybe azonnal beleszerettem, amikor megláttam a receptjét, még nem tudhattam, hogy a szép nyári idő esős őszire vált, és csak most alakultak úgy az időjárási körülmények, hogy kedvem legyen elővenni a mélyhűtőből a finomságot. Pár perces melóval isteni finom desszert készült, tuti biztos, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, amikor a fagylaltos kehelybe került!


Tiramisu fagylalt


20150826_175411[1]


Hozzávalók:


- 2 tk instant kávé


- 25 dkg mascarpone


- 1 tubus sűrített tej


- 3 dl habtejszín


- 1 csipet fahéj


- 1 ek kakaópor


- babapiskóta kedv és ízlés szerint


-  rum (a babapiskóta mennyiségétől függően)


Elkészítés:


A tejszínt kemény habbá verjük.


A sűrített tejet elkeverjük a kávéval és lassú tűzön felmelegítjük, kissé kihűtjük. Hozzákeverjük a mascarponét, végül óvatosan hozzáforgatjuk a tejszínhabot. Mehet bele a fahéj és a kakaópor és már csak annyi a dolgunk, hogy a babapiskótát megforgassuk a rumban, beletördeljük a krémbe, jól összekeverjük, beletegyük egy műanyag dobozba, és elküldjük szundizni legalább egy éjszakára a mélyhűtőbe. Másnap gombócoljuk és boldog mosollyal arcunkon elfogyasztjuk. Nem éppen fogyókúrás, viszont nagyon finom, egy kis édes bűn pedig belefér, nem igaz?


20150826_175411[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs