Egyszerű csokis pohárkrém

20150905_103906[1]


Péntek délután, a munkaidő vége felé elkezdtem azon morfondírozni, hogy milyen villámgyors nasiságot kellene összedobni a már korábban kitalált desszert mellé, ami sajnos nem volt csokis. Márpedig ha egy hozzám hasonló csokoholistán erőt vesz a csokiéhség, akkor aznap neki valami olyat kell készítenie, amelyben szerepel a kedvenc hozzávalója. Racionális közgazdászként végiggondoltam, hogy mennyi időm lesz este konyhatündérkedni, és némi osztás-szorzás után kijött, hogy nem sok, úgyhogy a lehetőségek beszűkültek, végül a pohárkrém mellett tettem le a voksomat. Innen már csak egy lépés volt a Nosaly, ahol másodpercek alatt beleszerettem egy receptbe, alig vártam, hogy összedobhassam. Pár perces meló várt rám, másnap pedig csak meg kellett púpozni tejszínhabbal a finomságot, és már lehetett is kanalazni. Mennyei lett!


Egyszerű csokis pohárkrém


 


20150905_103906[1]


Hozzávalók:


- 4 db tojássárgája


- 20 dkg porcukor


- 4 ek kakaópor


- 6 dl tej


- tejszínhab a tetejére (én még megszórtam kakaóporral is, az a biztos)


Elkészítés:


A tojássárgájákat habosra keverjük egy lábosban a porcukorral. Mehet hozzá a kakaópor és a tej, csomómentesre keverjük az elegyet. Lassú tűzön kevergetve besűrítjük.


És ennyi, készen vagyunk, kihűtjük, poharakba adagoljuk, elküldjük szundizni egy éjszakára a hűtőbe, másnap pedig indulhat a habzsolás. Egyszerű és nagyon finom, igazi bűnös élvezet!


 


20150905_103906[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs