Zöldséges tepsis burgonya

20150830_162935[1]


Igazából nem terveztem semmit sem sütni, mégis "kénytelen voltam" műsoron kívül bekapcsolni a sütőt, hiszen egyrészt már megint elfeledkeztem egy szép adag burgonyáról, ami már nagyon a végét járta, másrészt pedig ismét dugig volt a mélyhűtő, valamit fel kellett áldoznom a készletből. Némi töprengés után eszembe jutott, hogy láttam egy jó kis pár perces receptet a Nosaltyn, ami tökéletes megoldást jelentett az én hatalmas problémámra. Viharsebesen el is készült a finom vacsora, el is fogyott annak rendje és módja szerint. Hétköznapi boldogság.


Zöldséges tepsis burgonya


20150830_162935[1]


Hozzávalók:


- 1,5 kg burgonya


- 1 kg mirelit mexikói zöldségkeverék (akármilyen zöldség megteszi)


- 1 ek olaj (a tepsi kikenéséhez)


- 1 tk chili


- 1 tk oreganó


- 1 tk kakukkfű


- 1 tk rozmaring


- só, bors


- 10 dkg reszelt sajt


Elkészítés:


A burgonyát héjástól, enyhén sós vízben megfőzzük, kihűtjük.


A zöldségekhez hozzáadjuk a chili-t, az oreganót, a kakukkfüvet, a rozmaringot, és kevés vízzel, alacsony lángon roppanósra pároljuk.


Egy nagyobb tepsit kiolajozunk. A burgonyát meghámozzuk, a felét belekarikázzuk a tepsibe, mehet rá a zöldség fele, újabb burgonyaréteg, a tetejére pedig a zöldség másik fele. Már csak annyi a dolgunk, hogy megszórjuk reszelt sajttal az egészet, betoljuk a 180 fokra előmelegített sütőbe, ahol kb. 20 perc alatt készre sütjük.


Egyszerű, gyors, és nagyon finom!


20150830_163259[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs