Gesztenyepüre

20151129_140451[1]


Jelentem, még élek, csak nagyon elbánt velem ez a cudar időjárás, egyik megfázásból a másikba esem, nem igazán vagyok konyhatündérképes állapotban már hetek óta, a helyzet sajnos csak lassan javul, de nem baj, egyszer ezen is túl leszünk, és eljön majd újra a finomságok ideje. Egyelőre azonban még csak nagyon fékezett habzáson működöm, viszont már mindenképpen szerettem volna alkotni valamit, és mivel régen ettem gesztenyepürét, és nagyon hiányzott már az íze, ezért úgy döntöttem, hogy ő lesz a hétvégi desszert. Nem tudok semmi extráról beszámolni, abszolút betegségre hangszerelt a recept, a rendelkezésre álló kész alapanyagokból pár perc alatt rittyentettünk apukámmal egy vasárnapi kis csodát. Mesés lett, pedig tényleg nincs benne semmi különös


Gesztenyepüré


20151129_140451[1]Hozzávalók:



  • 50 dkg cukrozott gesztenyemassza

  • 5 dl habtejszín

  • 2 ek porcukor


Elkészítés:


Na kérem, a nagyon bonyolult technika a következő. Felengedjük a gesztenymasszát, és a nagylyukú reszelőn lereszeljük (egészségi állapotomat tökéletesen jellemzi, hogy apukámra várt ez a rendkívül hálás feladat).


A tejszínből a porcukorral kemény habot verünk.


Poharakat sorakoztatunk magunk elé, és belerétegezzük a hozzávalókat a következő sorrendben: hab, gesztenye, hab. És ennyi, már készen is vagyunk, lehet habzsolni a finom desszertet. Abszolút nem fogyókúrás, de ez most nem volt szempont, és úgyis letornázzuk.


20151129_140426[1]Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs