Gyümölcsös kuszkusz

20160213_115418[1]


Amikor végiglapoztam a Viszlát, cukor, fehér liszt című szakácskönyvet, és megláttam benne a gyümölcsös kuszkusz fényképét, azonnal tudtam, hogy elvesztem.  Mindig is imádtam a különleges ízeket, és eddig meg sem fordult a fejemben, hogy a kuszkuszt édesen is lehet enni. Ráadásul se sütni, se főzni sem kell ezt a finomságot, ami jelen helyzetben (nem bírom a meleget, segítség nélkül nem nagyon tudok tenni-venni a konyhában), szintén hatalmas előny, úgyhogy nem sokat tétováztam, az első adandó alkalommal már estem is neki az elkészítésének. Viharsebesen készen van, nagyon finom és még egészséges is, részemről felvéve a kedvencek közé.


 Gyümölcsös kuszkusz


20160213_115418[1]


Hozzávalók:



  • 25 dkg kuszkusz

  • 1,2 dl kókusztej (részemről meleg víz és kókusztejpor)

  • 50 dkg túró

  • 5 ek (nyírfa)cukor

  • 50 dkg erdei gyümölcs keverék (mirelit)

  • kb. 3 dl víz


Elkészítés:


A vizet felforraljuk (én részemről vízforralót vetettem be az ügy érdekében, de mikró, tűzhely is megfelel a célnak). Egy tálba tesszük a kuszkuszt, felöntjük annyi vízzel, amennyit felvesz (lassan öntsük, ne tocsogjon).


Egy másik tálban (éljen a mosogatógép!) összetörjük a túrót, hozzáöntjük a kókusztejet, hogy jó krémes állaga legyen. És már csak annyi a dolgunk, hogy kevés gyümölcskeveréket adjunk hozzá, majd a túrós elegyet hozzáadjuk a kuszkuszhoz, és készen is vagyunk, mehet egy éjszakára a hűtőbe. Másnap a kuszkuszt a maradék erdei gyümölcsökkel tálaljuk, és boldog mosollyal arcunkon eleszegetjük. Egyszerű, de nagyszerű finomság!


20160213_115418[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs