Gyümölcssaláta sült csirkével

20160221_124752[1]


Hűtő és spájztakarításból is nagyon finom ebédet lehet rittyenteni, ráadásul csak pár perces melóval. Racionális közgazdász lévén nem szeretek feleslegesen költeni és az otthon meglévő készleteket sem áll szándékomban az idők végezetéig tárolni, ezért a vasárnapi ebédre való felkészülés részemről úgy telt, hogy körbepillantottam a kamrában és a mélyhűtőben, ahol felleltem még karácsonyról egy kevés fagyasztott csirkemellet, egy fél zacskónyi mirelit áfonyát, valamint egy ananász és egy barackkonzervet. Némi tűnődés után eszembe jutott, hogy nemrégiben láttam a Nosaltyn egy receptet, ami pont passzolt ezekhez a hozzávalókhoz. Gyorsan előkerítettem, és nem hezitáltam sokat, már álltam is neki az elkészítésének. Hamar megvolt, még gyorsabban el is fogyott, és még egészséges is volt, soha rosszabb vasárnapi ebédet!


20160221_124752[1]


 Hozzávalók:



  • 4 db csirkemell (nálam filé volt, de kinek mi tetszik)

  • 2 ek olívaolaj

  • só, bors

  • 50 dkg ananász (részemről konzerv)

  • 50 dkg őszibarack (részemről konzerv)

  • 50 dkg áfonya (részemről mirelit)

  • bármilyen konzerv vagy friss gyümölcs megteszi, nekem ezek voltak itthon)


Elkészítés:


Egy tepsit kiolajozunk, belesorakoztatjuk a csirkemelleket, sózzuk, borsozzuk, majd nemes egyszerűséggel betoljuk a 180 fokra előmelegített sütőbe, ahol kb. 30 perc alatt készre sütjük.


Előkapunk egy nagyobb tálat, belekockázzuk az ananászt és az őszibarackot, hozzákeverjük az áfonyát. Engem kicsit megtréfált az utóbbi, ugyanis belezúdítottam a felengedett gyümit a levével együtt a tálba, melynek eredményeként szép lila színű lett a gyümölcssaláta, ami csak esztétikai problémát jelentett, az ízélményt nem befolyásolta.


És ennyi az egész, a gyümölcssalátát a sült csirkével tálaljuk, és gyorsított ütemben elpusztítjuk.


20160221_124752[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs