Hémangi Dévi Dászi: Állati finom növényi ízek - vegán ízek

 


vegetarianus-szakcskonyv-hemangi-devi-dasi-allati-finom-novenyi-izek


Az indiai konyha nagy szerelemem, ezért fogalmam sincs, miért nem ismertem eddig Hémangi Dévi Dászi nevét, aki élt a Krisna-völgyben is, és természetesen vegetáriánus életmódot folytat. Főzőtanfolyamokat tart, egy remek kis blogot ír Vegavarázs néven. A Vidék íze című újságban futottam bele az első receptjébe, és azonnal kíváncsi lettem rá. Nem volt kérdés, hogy egy szakácskönyvet is be kell szereznem tőle, és az Állati finom növényi ízekre esett a választásom. Egyrészt mert nagyon dögös címe volt (befolyásolható vagyok, ez van), másrészt pedig nagyon jó tapasztalataim vannak eddig a vegán konyhával kapcsolatban. Nem csalódtam, helyre kis receptgyűjteményről van szó, amelyet nem csak vegánok, hanem bárki, aki szeret kísérletezni a konyhában, nyugodt szívvel beszerezhet magának.


Jól strukturált a könyv, egy praktikus bevezetővel kezdődik, amelynek segítségével könnyen eligazodhatunk a vegán konyha alapanyagai tekintetében, és néhány jó tanácsot is kapunk arra vonatkozóan, mire figyeljünk oda, ha ilyen életmódot szeretnénk folytatni, vagy csak gasztrokalandozni szeretnénk ebben az irányban. Reggelik, vacsorák, főételek, desszertek, italok és a végére egy fűszerkalauz. Ez a könyv kínálata, amelyben egyszerű, de nagyszerű receptek sorakoznak, semmi extra, csak hétköznapi finomságok, amelyeket bárki, bármikor elkészíthet.


Engem meggyőzött ez a kis könyvecske, mivel szeretek jókat enni, még jobban imádok büntetlenül nassolni, részemről a konyhapulton hagyom, mert előbb-utóbb úgyis ki fogok próbálni belőle néhány finomságot. És szerintem el fogok nézni Dászi valamelyik főzőtanfolyamára, úgyis régen tervezek már egy indiai témájú foglalkozást.


8/10

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs