Tiramisu tojás nélkül

 20160313_120731[1]


Tiramisufüggő lévén nem kellett sokat győzködnöm magam arról, hogy már elég régen készítettem  az egyik kedvenc nasimat ahhoz, hogy újra tányérra kerüljön nálam. Ezúttal semmi faksznihoz sem volt kedvem, habár imádok kísérletezni a műfajjal, most egy klasszikus darabra vágytam. Gyorsan körbenéztem a Nosaltyn recept ügyben, hamar rá is leltem arra, amit kerestem. A kevesebb néha több, nem kell mindig a turbózás, nagyon jól esett ez a finomság a maga egyszerűségében, de nagyszerűségében.


20160313_120731[1]Hozzávalók:



  • 50 dkg mascarpone

  • 4 dl habtejszín

  • 6 ek porcukor (ízlés szerint, én édesen szeretem:-))

  • 2 dl kávé

  • 1 kupica rum

  • 1 csomag babapiskóta

  • kakaópor a tetejére


Elkészítés:


Semmi extráról nem tudok beszámolni, ez a finomság a hagyományos úton készül.


A tejszínből kemény habot verünk (ez csak akkor sikerül, ha előtte jól behűtjük, az én módszerem az, hogy amint megvettem, már megy is hűtőbe). Óvatosan hozzákeverjük a mascarponét és a porcukrot.


A kávét és a rumot összekeverjük egy kis tálkában, és már el is mondhatjuk magunkról, hogy végeztünk az előkészületekkel, kezdődhet is a rétegzés.


Előkapunk egy kedvünk szerint való tálat/dobozt. Az alját kirakjuk a rumos kávéban megforgatott babapiskótadarabokkal, mehet rá a krém fele, újabb sor mekávéztatott babapiskóta, a krém másik fele et voiliá, már készen is vagyunk! Mehet egy éjszakára a hűtőbe a nasiság, hogy összeérjenek az ízek. Másnap reggel megszórjuk kakaóporral, és már indulhat is a habzsi-dőzsi!


20160313_120412[1]Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs