Villámgyors nutellás süti

 20160320_080510[1]


Becsszó nem terveztem semmilyen sütit sem készíteni a hétvégén. De torna után, amíg magamhoz tértem, az okostelón pörgettem a facebook hírfolyamot. Vesztemre. Ugyanis hirtelen megláttam egy fotót, és tudtam, hogy ez nekem most kell! Hála a jó égnek, pár perc alatt elkészült, így bele tudtam suvasztani a szombati rohangálásba (torna, kozmetikus, könyvtár, rengeteg dolgom volt, tényleg:-)), így mégiscsak elkészült ez a kis hétköznapi csoda, amelyet kár lett volna kihagyni az életemből, mert nagyon finom! (recept innen). Abszolút nem fogyókúrás finomság, de néha bűnözni is kell, nem igaz?


20160320_080510[1]


Hozzávalók:



  • egy csomag babapiskóta

  • 5 dl habtejszín

  • 4 ek porcukor (ízlés szerint, én édesen szeretem)

  • 2 ek Nutella (szerintem belefér a duplája is simán:-))

  • egy bögre (2,5 dl) víz

  • 2 tk instant kávé

  • tortadara a tetejére


Elkészítés:


Tényleg nem bonyolult a történet. A tejszínből kemény habot verünk a porcukorral, és óvatosan hozzákeverjük a Nutellát (kóstolni ér, sőt kötelező!).


Egy kisebb tálba öntjük a vizet, hozzákeverjük a neszkávét.


És készen is vagyunk a meló nagy részével, már csak rétegezni kell. Előkapunk egy tálat, dobozt, tortaformát, kinek mi tetszik. Az alját kirakjuk kávéban megforgatott babapiskótával, mehet rá a krém 1/3-a, újabb sor kávés babapiskóta, a krém második harmada, még egy réteg babapiskóta, végül a maradék krém.


Már csak annyi a dolgunk, hogy a tetejét jól megszórjuk tortadarával, és már el is küldjük szundikálni a hűtőbe egy éjszakára, hogy összeérjenek az ízek. Másnap reggel tányérra szedjük, és behabzsoljuk. Egyszerű, de nagyszerű finomság!


20160320_080114[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs