Banános-epres smoothie

20160403_085655[1]


Annyira megörültem az első szép epreknek a Sparban (mert nem tud senki nyitni egy jó zöldségest a Fő téren, ugye?), hogy hangyányit túltoltam a mennyiséget, és reggel azzal a problémával szembesültem, hogy lenne itt egy fél kiló eper, amit viharsebesen fel kellene használni. Maratoni filmnézés miatt (Volt egyszer egy Amerika, csekély négy óra) sütés kizárva, mi legyen szegényekkel? Még szerencse, hogy az aktuális Blogkóstoló miatt éppen a napokban nézegettem Vöröskaktusz blogját, ezért igen gyorsan sikerült megbeszélnem magammal, hogy smoothie képében fog beteljesedni a sorsuk (recept innen). Percek alatt megvan, egészséges és még finom is. Annyira tökéletes, hogy muszáj elrontanom egy jóféle cukrászdai bűnözéssel:-)


Banános-epres smoothie


20160403_085655[1]


Hozzávalók:



  • 2 db banán

  • 50 dkg eper (néhány szemet meghagyhatunk a díszítéshez)

  • kevés víz (turmixgép függő, nekem kb. fél decire volt szükségem a megfelelő állaghoz)


Elkészítés:


Iszonyatosan bonyolult elkészíteni ezt a finomságot. Előkapjuk a turmixgépet, belekarikázzuk a banánt, belekockázzuk a megmosott eperszemeket, kevés vizet öntünk hozzá, és megnyomjuk a start gombot. Ennyi, néhány keverés, és már önthetjük is a pohárba az egészséges nedűt, amelyet képtelenség abbahagyni, annyira itatja magát!


20160403_085655[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs