Blogkóstoló: Nutellás banános pohárkrém

20160416_170943[1]


Továbbra sem tudok a tűzhely közelébe menni, de ez nem akadályoz meg abban, hogy részt vegyek kedvenc játékomon, a Blogkóstolón. A sorsolásnak köszönhetően ezúttal Vöröskaktusz blogján nézhettem körbe, és nagyon gyorsan sikerült elvesznem a jobbnál jobb receptek között, de végül csak választanom kellett, és mivel szép banánokat sikerült vennem a zöldségesnél, végül nagy nehezen letettem a voksomat e mellett az egyszerű, de nagyszerű pohárkrém mellett. És milyen jól tettem, mert másodpercek alatt készen van, és isteni finom!


20160416_170943[1]


Hozzávalók: (4 db tálkához)



  • 4 db banán

  • 2 ek joghurt

  • 4 púpos ek Nutella

  • néhány db keksz (kedvünk és a tálkák befogadó képessége szerint)

  • mogyoró, csokireszelék a tetejére (ezt én most kihagytam)

  • tejszínhab (ízlés szerint, én nem sajnáltam:-))


Elkészítés:


Egy kis tálkában elkeverjük a Nutellát a joghurttal (ne legyen lelkiismeretfurdalásunk, a Nutella minőségének ellenőrzése szükséges a család egészségének védelme érdekében - nehogy már rossz minőségű hozzávalóval készítsük nekik ezt a jó kis desszertet, nem igaz?). Ez a lépés azért szükséges, hogy a Nutellát kellőképpen fellazítsuk.


Előkapjuk a turmixgépünket, belekarizunk 3 és fél banánt (a maradék fél a diszítéshez kell, tegyük félre), mehet rá a joghurtos Nutella, és részünkről  fáklyűsmenet, már csak meg kell nyomnunk a gombot a turmixgépen, és türelmesen megvárjuk, amíg egynemű krémet készít nekünk a hozzávalókból.


Előkapunk 4 kis tálkát, elosztjuk benne a kekszeket (lehet egyben, vagy beletördelve, kinek mi tetszik, nekem egy kis édes kekszem volt itthon, azokat csak simán belehajítottam a tálkák aljába), egyenletesen elosztjuk a tetejükön a krémet. Gondosan lefedjük őket folpackkal, és már mehetnek is egy éjszakára a hűtőbe. Másnap reggel eltávolítjuk a folpackot, rákarikázzuk a félretett banánt a tetejükre, jól megpúpozzuk tejszínhabbal, és már indulhat is a habzsi-dőzsi! Célszerű dupla adagot készíteni, mert nagyon gyorsan fogy...


20160416_170943[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs