Vegán málnás boszorkányhab

20160710_100520[1]


Nem feledkeztem el a blogról, de az utóbbi időben semmi időm sem maradt a gasztronómiai élvezeteknek hódolni, annyi elfoglaltságot adott a filmblog (nagy örömöre kibővültünk a könyvszekcióval, én pedig bevállaltam ennek a területnek a koordinációját, amit imádok, de rengeteg időt vesz el az életemből). Most viszont már annyira szerettem volna egy finom kis egészséges nasit készíteni magamnak, hogy muszáj volt alkotnom valamit. Újabban nagyon rákaptam a vegán konyhára (főként azért, mert büntetlen élvezetet biztosít az egészséges alapanyagok miatt), ezért amikor szembejött velem ez a recept a neten, azonnal tudtam, hogy nekem ez kell! Bevettem magam a bioboltba, felpakoltam kókusztejszínből (mennyire hülye vagyok, hogy eddig kihagytam az életemből,  nagyon finom és nem árt a kilóimnak), és már álltam is neki a málnás boszorkányhabnak. Percek alatt elkészül és mennyei, mindenkinek csak ajánlani tudom!


20160710_100520[1]


Hozzávalók:



  • 40 dkg málna

  • 4 ek (nyírfa) cukor

  • 2 tk vanília kivonat

  • 1 citrom reszelt héja (nekem nem volt otthon, 1 tk citromlével helyettesítettem)

  • 4 dl kókusztejszín (sima habtejszínből is készíthető természetesen)


Elkészítés:


A málnát összetörjük, átpaszírozzuk, hozzáadjuk a (nyírfa) cukrot, a citromhéjat és a vaníliakivonatot. Az előzőleg jól behűtött kókusztejszínt (vagy habtejszínt) közepesen lágy habbá verjük, majd óvatosan hozzáforgatjuk a málnapüré felét. A másik felét egy tálkába tesszük, lefedjük és a tálkákba adagolt málnás habbal együtt egy éjszakára elküldjük szundizni a hűtőbe. Másnap reggel fogunk egy adag boszorkányhabot, jól meglocsoljuk málnapürével, és már ájulhatunk is befelé az ízorgián. Vigyázat, függőséget okoz!


20160710_100520[1]


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs