Kókuszos túrógolyó


Veszélyes dolog szakácskönyvet lapozgatni, mert tuti biztos talál benne legalább egy olyan receptet az ember lánya, amit azonnali hatállyal ki akar próbálnia. Ezúttal is ez történt, Elenora Galasso A mai Róma konyhája című könyvében (véleményem róla itt olvasható) egyetlen másodperc alatt zúgtam bele a kókuszos ricottagolyó receptjébe. Mivel én nem rajongok túlságosan a ricottáért, lecseréltem túróra, és néhány perces melóval viharsebesen összedobtam egy mennyeien finom nasit, amelyből már csak mutatóban akad, mert a családnak nagyon ízlik:-)


Kókuszos túrógolyó



Hozzávalók:



  • 50 dkg túró

  • 15 dkg porcukor (nem mondtam, hogy ez egy egészséges recept, de néha bűnözni is kell, nem igaz?)

  • 4 ek habtejszín

  • 20 dkg kókuszreszelék


Elkészítés:


Egy nagy tálba tesszük a túrót, villával vagy krumplinyomóval jól összenyomkodjuk, majd rászitáljuk a porcukort, hozzáadjuk a habtejszínt és a kókuszreszelékből annyit, hogy formázható masszát kapjunk. Kis kezünkkel összekeverjük a cuccot, és már túl is vagyunk a dolgok érdemi részén.


Már csak annyit kell tennünk, hogy egy tányérra kiborítjuk a maradék kókuszreszeléket, kis golyócskákat formázunk a masszából, jól meghempergetjük bennük, és egy sütőpapírral borított tálcára sorakoztatjuk őket. És jelentem, készen vagyunk, a tálcát bepakoljuk a hűtőbe minimum három órára, aztán elővesszük, és indulhat a habzsi-dőzsi. Egyszerű, gyors, finom - mi kell még? Még egy adag belőle, mert ez nagyon gyorsan elpárolgott...



Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs