Káposztás nudli

 

Amikor ma reggel felkeltem, még nem tudtam, hogy filmmaratont fogok tartani délelőtt, ezért fél dél magasságában kezdtem el gondolkodni azon, hogy össze kellene dobnom valami ebédféleséget. A mélyhűtőbe bekukkantva láttam, hogy nudlihegyeket halmoztam fel, ezért viharsebesen eldőlt, hogy ez lesz a kiindulási alap. Innentől kezdve egyszerű volt a dolgom, mert már korábban kinéztem a Nők Lapja Konyhából a káposztás nudli receptjét, és káposzta is volt itthon (igaz, hogy eredetileg káposztás tészta céljából, de ez mindegy), így semmi akadálya sem volt annak, hogy minimális idő és energia ráfordítással elkészüljön ez a finom étek. Erősen kétlem, hogy megéri az estét, pedig egyedül vagyok rá...

Hozzávalók:

  • egy kis fej káposzta
  •  2 evőkanál sertészsír
  • só, bors
  • 50 dkg mirelit nudli
  • porcukor a tálaláshoz

Elkészítés:

A káposztát kettévágjuk, uborkagyalun legyaluljuk egy nagy tálba. Előkapunk egy nagyobb serpenyőt, felolvasztjuk a sertészsírt, majd beletesszük a káposztát, sózzuk, borsozzuk, lefedjük. Gyakori kevergetés mellett kb. fél óra alatt készre dinszteljük.

A nudlikat lobogó, enyhén sós vízbe tesszük, megvárjuk, amíg feljönnek a víz felszínére, majd pár perc múlva egy nagy tálba szedjük őkelméket. Már csak annyi a dolgunk, hogy a káposztát összekeverjük a nudlival et voilá, készen is van a finom ebéd. Mennyei!

Jó étvágyat!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs