Sárgabarackos, currys csirkemellragu kókusztejjel

 

 

Óriási rajongója vagyok az indiai ízeknek, a currys csirke az egyik nagy kedvencem. Ezúttal azonban egy kicsit "cuccosabb" változatra vágytam - pont olyan az idő, hogy volt kedvem a konyhában kísérletezni-, és ehhez jó inspirációt kaptam a Nők Lapja Konyhából. Egy kicsit a saját szájízemhez igazítottam a receptet, és kevés melóval igazi villantós étket sikerült az asztalra varázsolnom. Egyszerű, mégis különleges és még finom is, nekem nagyon bejött.

Hozzávalók:

  • 80 dkg csirkemellfilé
  • kevés olaj
  • 2 fej vöröshagyma
  • 2 evőkanál currypor
  • 5 dl kókusztej
  • 1 evőkanál barna cukor
  • 2 evőkanál lime-lé
  • 50 dkg sárgabarack (részemről konzerv)
  • 2 dl főzőtejszín
  • szárított chili a tetejére

Elkészítés:

A felcsíkozott csirkemellet megsózzuk, majd előkapunk egy nagyobb serpenyőt és kevés olajon 5 perc alatt megpirítjuk. Hozzáadjuk a tisztított, felszeletelt hagymát, tovább pirítjuk, és újabb 5 perc után megszórjuk a curryvel. 

Felöntjük a kókusztejjel, ízesítjük a barna cukorral, a lime-lével, majd hozzáadjuk a cikkekre vágott konzerv barackot is. Néhány percig főzzük, majd hozzáadjuk a főzőtejszínt is, és még további néhány percig főzzük. És ennyi, készen vagyunk, már csak annyi a dolgunk, hogy főtt rizst készítsünk hozzá, tálaljuk és irigyeljük magunkat a finom ebédért.

Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs