Gombás-spenótos-fetás tészta

 

Szerintem a gyorsan elkészülő ebéd a jó ebéd. Nem igazán szeretek órákat állni a konyhában, jobban kedvelem az összedobós  ételeket, de ínyenc is vagyok, vagyis azt is szeretem, ha van valami különleges a főznivalóban. Ez a recept pont ilyen, gyors, egyszerű, mégis van benne egy kis ízcsavar. A Nők Lapja Konyhában leltem rá és szerettem bele azonnal, most jött el az ideje, hogy elkészüljön.

Hozzávalók:

  • 4 evőkanál olívaolaj
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 50 dkg csiperkegomba
  • 40 dkg szarvacska tészta
  • 20 dkg (mirelit) leveles spenót
  • 5 dl zöldségleves
  • 2 dl főzőtejszín
  • 20 dkg feta sajt

Elkészítés: 

Fazékban hevítsük fel az olajat, adjuk hozzá a zúzott fokhagymát, majd a feldarabolt gombát. Sózzuk, borsozzuk, nagy lángon pirítsuk a gombát, majd adjuk hozzá a nyers tésztát.

Öntsük fel a zöldséglevessel, lefedve, takarékon főzzük puhára 10 perc alatt a tésztát. Keverjük el benne a spenótot, adjuk hozzá a tejszínt, morzsoljuk hozzá a sajtot, forgassuk össze, ezután sózzuk, borsozzuk, ha szükséges. Forraljuk össze, és azonnal tálaljuk.

 

Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs