Lusta asszony cukormentes rétese

 

Nem vagyok sem lusta, sem asszony, ez a finomság pedig minden, csak nem rétes. Azonban szükségem volt egy olyan sütire, amely nagyon gyorsan és egyszerűen elkészíthető, tekintettel arra, hogy még finoman szólva sem vagyok gyakorlott a cukormentes nasik készítése terén. Nos, ennél a túrós csodánál csak annyi a feladat, hogy összekeverünk mindent mindennel, betoljuk a sütőbe, és már habzsolhatjuk is a desszertet. Nem is kell ennél több egy ilyen szomorú időjárású napon. Recept innen.

Hozzávalók:

  •  3 db tojás
  • 14 dkg eritrit
  • 5 dkg puha vaj
  • 8 ek teljes kiőrlésű liszt
  • 1 db sütőpor
  • 2 tk vaníliakivonat
  • 3 dl tej (a receptben eredetileg 2 dl volt, de én benéztem a mennyiséget, viszont így is finom lett)
  • 450 dkg túró
  • 1 csipet só 

Elkészítés:

Egy nagyobb tálban a tojásokat kicsit kihabosítjuk az eritrittel és a vajjal. Mehet hozzá a liszt, a sütőpor, a vaníliakivonat, a túró és a csipet só. Összekeverjük, és sütőpapírral bélelt közepes tepsibe öntjük a tésztát, majd toljuk is be a 180 fokra előmelegített sütőbe, ahol kb. 45 perc alatt készre sütjük. 15 perccel a sütés vége előtt letakarjuk, hogy ne süljön meg a teteje. Langyosra hűtjük, felkockázzuk, meghintjük porcukorral (vagy poreritrittel, csak én nem kaptam a boltban), és már habzsolhatjuk is.


Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs