Cukormentes rumos sport szelet


Ez már tényleg a vége, már alig több, mint egy hét, és érkezik az államvizsga. Ilyen körülmények között csak minimál sütire van idő és energia, amelynek ráadásul cukormentesnek kell lennie, tekintettel a felszaladt kilókra. Sokat gondolkodtam azon, hogy mi legyen a hétvégi desszert ezekkel a kondíciókkal, végül arra jutottam, hogy egy régi kedvencemet fogom cukormentesíteni. Nagy sport szelet rajongó vagyok, van is egy egyszerű és nagyszerű receptem hozzá, ezen cseréltem le a cukrot eritritre. Gyorsan megvan és nagyon finom, arról nem is szólva, hogy a csokoládé milyen jót tesz az agytekervényeknek. Érdemes kipróbálni.

Hozzávalók:

  • 50 dkg darált keksz
  • 5 ek kakaópor
  • 20 dkg vaj, elolvasztva
  • 15 dkg eritrit
  • 2 cs vaníliás cukor
  • 1 dl tek
  • 1 dl kávé
  • 1 dl rum
Tetejére:
  •  20 dkg étcsoki

Elkészítés:

Rém bonyolult elkészíteni a finomságot. Egy nagy tálba tesszük a darált kekszet, hozzákeverjük a kakaóport és a cukrokat. Hozzáadjuk az olvasztott vajat, a tejet, a kávét és a rumot. Ruhaujj felgyűr, tésztát összeállít.

Egy közepes tepsit kibélelünk sütőpapírral, belesimítjuk a masszát, minimum 1 órára hűtőbe tesszük,
hogy egy kicsit megdermedjen.

Vízgőz fölött megolvasztjuk az étcsokit, rákenjük a kekszes alapra, egy éjszakára mehet a hűtőbe, másnap szeleteljük és habzsoljuk. Egyszerű, gyors és isteni finom!

 


 Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Ferdinánd tekercs