Császárszalonnás, kéthagymás, tejfölös csusza

 

Időtlen idők óta nem ettem császárszalonnát (diéta meg minden), amikor azonban megláttam a Nők Lapja Konyha Pasta különszámában ezt a receptet, azonnal tudtam, hogy el fogom készíteni. Mert ez egy egyszerű, mégis különleges tésztaétel, van benne minden, ami szem-szájnak ingere, igazi ízkavalkád, egyszer muszáj kipróbálni. Kicsit macerás, de rászántam a vasárnap délelőttöt, és nem csalódtam, valóban finom ebéd készült nálam.

Hozzávalók:

  • 50 dkg csuszatészta
  • 40 dkg tejföl
  • só, bors
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2 fej lilahagyma
  • 2 fej vöröshagyma
  • olaj
  • 40 dkg császárszalonna

Elkészítés:

A csuszatésztát lobogó, sós vízben kifőzzük, leszűrjük. A tejfölt összekeverjük a sóval, a borssal és a zúzott fokhagymával. A tisztított hagymákat félkarikára vágjuk, kevés olajon megpirítjuk.

A szalonnából 2 ujjnyi széles csíkokat vágunk, kevés olajon megpirítjuk a szeletek mindkét oldalát, kiszedjük, félretesszük.

A visszamaradt zsiradékban átforgatjuk a főtt tésztát, a tejföllel összekeverjük. Rászórjuk a szalonnát, végül a sült hagymát is. Nem diétás, de nagyon finom ebéd.

Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs