Kakaós guba

 

Teljesen mást terveztem vasárnapi ebédre, azonban a neten szembejött velem ez a recept, melynek hatására azonnal kukáztam az eredeti ötletet, és tudtam, hogy nekem ez most kell! Már indultam is a boltba kifliért, és alig vártam, hogy felvirradjon a mai nap, amint lehetett, már álltam is neki a finomságnak. Egyszerű, gyors és nagyon finom, viharsebes elfogyasztás lesz a sorsa. Recept innen.

Hozzávalók:

  • 8 db kifli
  • 8 dl tej
  • 8 dkg instant kakaópor (cukrozott)
  • 4 csomag vaníliás cukor

Elkészítés:

A kifliket felszeleteljük, sütőpapírral bélelt tepsire sorakoztatjuk, betoljuk a 180 fokra előmelegített sütőben, ahol kb. 20 perc alatt megpirítjuk.

A tejet felforraljuk a cukorral, hozzáadunk 6 dkg kakaóport, és néhány perc alatt kakaót főzünk belőle.

A kifliket egy nagy tálba tesszük, ráöntjük a kakaós tejet, és pár percig áztatjuk.

A tejes kiflit megszórjuk a maradék kakaóporral és behabzsoljuk.

 


 Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarka bácsi

Cukormentes rumos sport szelet

Ferdinánd tekercs